menu MENU

Jesteśmy CERTYFIKOWANYM partnerem tianDe

Chcesz do nas dołączyć i uzyskać stały 

rabat 35% - kliknij

Darmowa wysyłka już od 89 zł

Dotyczy klientów kupujących bez zniżek

Ekspresowa wysyłka w 24 godziny

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji i zwrot towaru
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zwrot towaru.

    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    Produkty zwracane nie mogą nosić śladów używania i powinny być oryginalnie zapakowane.

  2. Reklamacja produktu.

    W przypadku reklamacji produktu, którego wady zostały stwierdzone po otwarciu produktu podlega on procesowi reklamacji.
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

    Wymagane jest dokładne opisanie przyczyn reklamacji.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PORTAL ART&ECO SP. Z O.O.

ul Zamkowa 14

34-300 Żywiec

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz wyżej podany adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.