Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji i zwrot towaru
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Zwrot towaru.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Produkty zwracane nie mogą nosić śladów używania i powinny być oryginalnie zapakowane. - Reklamacja produktu.
W przypadku reklamacji produktu, którego wady zostały stwierdzone po otwarciu produktu podlega on procesowi reklamacji.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Wymagane jest dokładne opisanie przyczyn reklamacji. - Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PORTAL ART&ECO SP. Z O.O.
ul Zamkowa 14
34-300 Żywiec
Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz wyżej podany adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.